Tekstil Ürün Fotoğraf Çekiminde İdeal Yöntemler.

Tekstil Ürün Fotoğraf Çekimi.

Tekstil ürünlerinizde ürünü en iyi yansıtma kısmı ürünün dokusu ve bir manken üzerinde çekilmesi ürünün bütünlüğünü daha iyi yansıtır ve ürünlerinizi her platformda sergileyebilirsiniz, örneğin e-ticaret sitesi, sosyal medya, ve katalog gibi ortamlarda daha iyi plana çıkarmış olursunuz.

Peki en doğru seçim hangisi
Canlı manken mi? cansız manken mi? hayalet manken mi? yoksa masaya serilen ürünler mi?

Mankensiz fotoğraf çekimi
Ürün masasında çekilen ürünlerin tek açıda fotoğraflarını çektirtebilirsiniz, ve ister istemez içi boş olduğu için bazı yerler eğri ve kırışmalar olacaktır düzgün durmaz bunu grafik ortamında düzeltmeye çalıştığınızda ürünün dokusunu kaybedebilirsiniz ve orijinalliğinden çıkabilir.

Cansız mankende fotoğraf çekimi
Cansız manken ise ürünü gayet iyi bir şekilde sarıp sarmaladığı için ürün yüzeyinde sorunsuz bir biçimde sonuç alabilirsiniz fakat cansız manken de çekilen ürünler kullanıcı tarafından bakıldığı zaman çok beğeni almayabilir ve ürün kalitesini basitleştirebilir.

Hayalet mankende fotoğraf çekimi
Hayalet manken nedir dersek, hayalet mankende cansız mankenin aynı yaptığı işi yapar tek özelliği kafası boynu ve bir çok kısımları boş ve gizli kaldığı için içi boş ama biri varmış gibi tekstil ürünü şekil alır ve fotoğraflarda çok başarılı bir görünüm sağlar.

Canlı mankende fotoğraf çekimi
canlı manken tekstil ürün fotoğraf çekimlerinde %100 başarı veren bir yöntemdir, manken bay veya bayan olduğunda ve bu mankenlerin başarılı yüz güzellikleride eklenince her ürünü gören tüketici mankende durduğu görüntüyü kendisinde de güzel duracağını düşünür ve satış potansiyeli artar buda katalog ve diğer platformlarınızda müşteri odaklı iş hacminizi yükseltir, canlı manken seçimi önemlidir moda fotoğrafçılığında deneyimli olmalıdır bu mankenleri ajanslardan fotoğraf çekimi için talep edebilirsiniz.

Yorum Yap